Details
Gebruik: Temperatuur- of druksensor aan de uitlaat demonteren. De speciale sonde via de ontstane opening richting dieseldeeltjesfilter inbrengen. Het volledige blik leegspuiten met tussenpozen van 3-5 maal inspuiten, 5 seconden laten werken. Vervolgens temperatuur- of druksensor weer inbouwen en controleren op lekkages. Foutgeheugen uitlezen, evt. wissen. Voertuig ten minste 15 minuten stationair laten draaien. Vervolgens een proefrit van 30 minuten maken. De nevel die hierbij optreedt, is slechts waterdamp. Als er tijdens de proefrit geen regeneratie tot stand is gekomen, moet deze handmatig via de testinstallatie in de garage op gang worden gebracht. Veiligheidsinstructies van de voertuigfabrikant ten aanzien van de regeneratie in acht nemen!
LET OP! BRANDGEVAAR! Als het voertuig door het verstopte deeltjesfilter niet meer start, mag de reiniging niet worden uitgevoerd!
BELANGRIJK! Motor vóór gebruik niet warm laten draaien! De temperatuur van het deeltjesfilter mag niet hoger zijn dan 50 °C.
BELANGRIJK! Neem altijd de bijgevoegde service-informatie in acht!
Met deze aanwijzing willen we u op grond van onze tests en ervaring naar beste weten advies geven. Een verplichting ten aanzien van het verwerkingsresultaat per geval apart kunnen we echter vanwege het grote aantal toepassingen en de buiten onze invloed liggende opslag- en verwerkingscondities niet aangaan. Wij adviseren u om steeds zelf tests uit te voeren.
Neem het technische veiligheidsblad in acht.